i väntan på något storslaget.

Nu hade jag såklart tänkt att skriva massa trevligt i min blogg som männsikor skulle tycka om att läsa, men nu vart jag visst trött och min hjärna är inte till någon större hjälp för tillfället. Magen kurrar och vill ha mat, så tror nog det är det min hjärna och mage försöker säga mig. Borde kanske göra något annat än mackor idag, men då måste jag antagligen först slå mig igenom diskberget ute i köket, vet inte om det känns så jätte lockande, men någon måste göra det och Missan ligger mest och sover och får inte mycket gjort, jävla inneboende man har.

Tänkte göra mig lite Halloweenfin och måla naglarna svarta, men tro fan att det skulle gå bra, nagelacket jag hade köpt va nog gammalt eller något för det va som.. ja, något som inte går att måla med i alla fall, så det va typiskt.

Får trösta mig med att jag har ett par nya fina foamdäck till min lilla älskling. Om det skulle bli torrt ute någon gång eller om man skulle ha någonstans att köra inomhus skulle det vara ännu bättre. Men i morgon ska vi bygga bana igen så då kan jag ta med mig den och leka lite i klubblokalen i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

åh har du redan svart lagellack. jag som hittade billigt och tänkte köpa en till dig o en till mig. Men då blev det visst ännu billigare då :P

2007-10-31 @ 13:42:06
Postat av: Dennis

men skrev ju att mitt va gamalt pucko, så jag behöver ju ett fortfarande! så gå och köp kvinna!

2007-10-31 @ 13:59:04
URL: http://dennisklarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen