Guld-skärp.

Jag va bra sugen på att inhandla  Norrlands guld jeansen Örjan Andersson designat när de kom, men Cali fick in så få så vart inga över till mig tyvärr. Vart en aning överraskad när jag så det här skärpet när jag va och handlade frukost idag, vet inte alls om Örjan har något med skärpet att göra, men tänkte att jag får väl nöja mig med det om jag nu inte kan få några jeans. Ett gult fint skärp med guldfärgat spänne med inbyggd kapsylöppnare, och det va GRATIS om man köpte ett 6 pack norrlands guld, och öl brukar alltid gå åt.

Så nu har jag Norrlands guld på kylning och en påse pepparchips till Boston Tea Party ikväll och ett nytt fint skärp, kan knappast bli bättre. Aningen bättre blir det väl om Tobban skulle komma över för att se på det ihop med mig och mina öl.

Gissa om det finns någon som tycker om när husses byxor ligger kastade på golvet (säkert fler som uppskattar det) Missan vart helt tokig och både sniffade och smakade på nya skärpet, hon är hur toksöt som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen