Greenstitch.

John kom visst över lite bilder på t-shirtklänningen jag sydde åt Sarah för ett tag sen, det är två t-shirtar som jag sydde ihop till en klännig, sydde även in infälda fickor, vart själv väldigt nöjd med den faktiskt. Men som sagt, John kom över bilder och tyckte att jag va väldigt duktig, skrev om den i sin blogg och nu har jag fått väldigt bra respons, riktigt roligt. Har länge gått med tankar på att sy mer saker, men det blir lixom aldrig av. Men eftersom det verkar finnas människor som kan vara intresserade av att bära det jag gjort så är det nog dags att ta tag i det här.
image149
Har börjar jobba lite på ny hemsida idag, så har inte bara sovit, duktigt va? Tänkte ha en ny avdelning med lite fler grejer jag gjort själv, inte bara tryck. Så det är meningen att allt ska komma upp snart, en lite mer seriös sida på dennisklarin.se. Gillar namnet Greenstitch, som en av mina t-shirttryck heter, tror det får bli namnet på även mina egensydda saker. Ska väl försöka få med någon grön detalj i alla mina kläder i så fall med. Gjorde en logga till Greenstitch-sidan som ni kan se, jobbar på att få tråden bra, men det börjar likna något.
image2934
image2935

Kommentarer
Postat av: Mli

O den va ju verkligen kalasfin!! du e duktig som få!!!

2007-10-25 @ 21:11:29
Postat av: Helojna

me löv! (som du redan vet, thihi)

2007-10-25 @ 21:35:21
URL: http://helojna.blogg.se
Postat av: Anonym

Dennis, du är så duktig!

2007-10-26 @ 16:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen