Go mobile with style.

Har inget att göra eller skriva om, uttråkad så tog några porriga bilder på mina mobila älsklingar. Min VAIO och min NOKIA N95, ett riktigt bra par om man vill ha mobil data. Mobilen funkar utmärkt som mobilt 3G modem via blåtand så helt och hållet trådlöst. Självklart måste de även ha matchande kläder från Golla.

Är extremt nöjd med den stationära funktionen vid skrivbordet, extra skärm, s-video kabel till teven, trådlöst tangentbord och mus. är nog som sagt bara Notebookup som saknas och den är äntligen påväg.

Vilken nörd man är, det är inget skrytinlägg om ni tog det så, men något måste väl även jag få vara nöjd med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen