Far och Hajmek.

Idag tillbringar jag dagen hos pappa, tvättar och har lagt beslag på hans köksbord, har lite verkstad här och mekar med min Shark, har även med mig datorn, så kan sitta här och blogga, vilken lyx!

Vi åt precis pizza som vi beställde med hemkörning, slappt och skönt, pappa började bjuda på öl redan halv två, men jag har precis fått i mig min första för det va sånt himla slit med Sharken så jag glömde visst bort den.

Måste även hålla ett öga på Heroes maratonet på TV4+ såklart.

Har visst inte så mycket intressant att skriva nu heller, så återkommer väl när jag har det. Sharken blir i alla fall fin.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fin den vart gubben!

2007-10-27 @ 20:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen