En lördag.

Sov väldigt länge idag, för det vart väldigt sent igår som sagt. Så min tidsuppfattning idag har vart en aning rubbad, klockan fem när Tobban och jag hade vart hos Rickard med Tobbans 360 så va jag helt säker på att klockan va typ runt ett, tokigt det kan bli. Men skönt för då va det snart öldags och fotbollen skulle snart börja.



Så åt min McFeast och drack min goda Cappuccino, för Tobban och dom hade såklart packat ner kaffebryggaren redan inför flytten så jag fick köpa mitt eget frukost kaffe klockan fem på eftermiddagen. Sen har vi spelar FIFA08 och sett fotbollen, jag mådde ritkigt kass, fick bara i mig 2 öl, pallede inte mer, så söp mig i stort sett bara nykter från bakfyllan. Fredrik kom förbi en liten sväng med, så va trevligt att hänga med pojkarna och kul att spela och se fotboll, men annars har det nog inte vart någon höjdar kväll.

I morse när jag va trött, ensam och bakfull så va jag snäll och lät Sarah få som hon vill, hon fick komma hit ett tag och prata. Ångrar faktiskt inte heller att hon va här, för va skönt att kunna prata på riktigt med henne den här gången, och tror inte hon ljög så jätte mycket för mig nu, men bara skönt att få säga hur jag tycker och tror om saker och ting. Säkert många som tyckte jag gjorde fel som lät henne komma hit, men måste få ett ordentligt avslut på den här historien.

Kom hem för inte så länge sen nu, är jätte hungrig för inte ätit något mer än det från gyllene måsen idag, och trött är jag med, men orkar varken äta eller sova. Önskar jag hade någon att prata med och hålla om, det önskar jag så himla mycket just nu..

Kommentarer
Postat av: Anonym

mig har du alltid!

2007-10-14 @ 10:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen