Drinkar och erotik.

.. ibland hjälper det bättre mot ångesten än att lätt dra ett rakblad mot sin handled och se blodet sakta rinna ner över handen, ner över fingrarna och sakta droppa från fingertopparna, för varje droppe som krossas mot golvet känner man hur ångesten lättar, det mörka ljusnar lite, det känns inte lika tungt..

.. eller ett tungt bloss innan man lutar sig tillbaka i soffan.

Det är mycket konstigt man gjort, drinkar och erotik är i så fall bättre, skadar ingen, inte ens mig själv. Jag vet att jag inte kan dricka mig full när jag mår så här, så pass vuxen och kontrollbar har jag blivit, duktigt va?

Oron lättar men jag skakar fortfarande.


Kommentarer
Postat av: Peterth

det är du som bestämmer över dit eget liv ingen annan. det är hon som är en nolla, inte du! du har för mycket empati, tyck inte synd om henne för det är det ta mig fan inte!

HER LOSS!!

2007-10-11 @ 23:46:34
URL: http://peterth.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen