Deckad.

Gårdagen vart kanon, god mat, goda vänner och en massa tv-spel. Jesper, Tobban, Fredrik, Emilie och Sarah va här, resten jag hade bjudit ville inte komma. Men det är inte mängden utan kvaliten av vänner som räknas, Jesper, Jag och Sarah åt min supermat, sen läxade jag upp Jesper i FIFA och Table Tennis. Sen kom som sagt även Tobban och Fredrik efter sin innebandymatch, de fick stryk med 7-1 men va inte så deppiga för det. Min söta kusin Emelie va förbi med, trevligt att träffa henne för det blir inte så ofta.

Dennis vart visst lite trött efter ett antal öl, lite bowlingmatcher och super mario så somnade på golvet, enligt rykten hade visst mina vänner trevligt ändå, men kände mig en aning vilsen idag när jag vaknade på sängen med alla kläderna på.

Så kan det gå, men min vakna tid va jätte trevlig. Gillar verkligen sånna kvällar, vänner, tv-spel och lite dricka, det går nästan inte misslyckas.


Bildtext: jesper spelar, matlagning, grabbarna, missan, missan igen, tefat som prydnad, tobban med skrelett, ljus&missan (skelettet, tefaten och blockljuset har jag inhandlat i den fantastiska borensbergs butiken), dammsugare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen