Damn ape!

Visst blev det lite trevligt igår, man jag va trött, hungrig och förkyld. Jag fick pizza tillslut men efter det vart jag super mätt och bara tröttare. Sarah ville komma och titta på inspelade idol, och jag ville gå hem, så det fick väl gå. Såg idol, sen sov jag som en stock.

Men det va som sagt trevligt en liten stund i alla fall, det gick hyffsat i FIFA-tuneringen, låg delad andra plats när jag gick, men eftersom den va delad kunda jag lika gärna lämna över den andraplatsen till David.

Fan min näsa är täppt och så sitter det en sån där eldriven apa med trumma i mitt huvud och släpper loss. Så behöver kaffe nu på en gång.

På återseende, håll till godo med några heta bilder på mig i farten!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen