Dagen.

Jag packade klart alla Sarah saker som sagt, 13 st påsar vart det till slut, en hel del grejer med andra ord!

Sen åkte jag med Tobban en sväng till soptippen, för att han skulle kasta lite saker inför flytten, inte för att jag skulla kasta något.. Tanken slog mig kanske men jag är för snäll. Vi va även på MQ och Systembolaget, en grön tee på rea och 12 öl inhandlades.

Testade på en annan tokig frisyr idag med innan jag skulle åka iväg, för orkade inte greja. Måste egentligen klippa mig, men vem orkar göra det? Skiter i om ni tycker ja är löjlig, men säkert någon som uppskattar att se bilder på mig.

Som sagt kastade jag inte Sarahs grejer på soptippen, utan bad Jocke, Sarahs mammas man hämta sakerna, har pratat med honom någon gång under allt det här och han sa att jag skulle höra av mig om det va något jag behövde hjälp med, så det gjorde jag. Han va kvar här en stund och prata, han är väldigt snäll och klok den mannen, ångrar att man inte haft lite mer tid med honom nu när han visar sig vara så bra, men sånt är det väl aldrig för sent för egentligen.

Vet inte, känns ändå inte som en lättnad att bli av med allt. Känns bara konstigt. Men när jag vant mig kan jag kanske tänka mig att det är skönt. Orkar inte vara hemma alls nu känner jag, har blivit överbjuden på mat hos Tobban och Emma. De vill mig väl, Torbjörn har verkligen visat sitt hjärta för mig den senaste tiden, vi har alltid vart bästa vänner, men känns bättre än någonsin mellan oss nu, hoppas han känner likadant.

Är även bjuden på Idol och drinkar hos John ikväll som sagt, vill gå dit men vet inte om jag orkar, risken finns att jag blir kvar hos T&E istället, hoppas jag inte gör någon ledsen då bara.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad fin du är dennis!

2007-10-13 @ 10:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen