Blogg om tv.

Oj, både Missan och jag somnade visst någon gång under Första, andra, tredje, så kan det gå. Men vi måste nog vart himla söta i alla fall. Orkade tillochmed koppla ur lite kablar och bära hit min fina lilla vaio nu. Så ligger i soffan och ser på CSI, Peter Stormare är med och spelar en bordellägare. Verkar som ett väldigt skruvat avsnitt idag, men det blir säkert bra. Det är mycket bra på tv ikväll. Har spelat in två Simpsons avsnitt, två 2 ½ men avsnitt och sen så är det My name is Earl och Boston Tea Party efter det här, så får ligga och se på inspelningar sen resten av natten.

När jag ändå är inne på det här med tv så måste jag ta upp ett par saker, först och främst, va fan, blir så irriterad, de två nya manliga hallåorna på TV4 den ena pratkvarnen från lyckochansen eller va fan de heter på TV3/6 och sen den där jävla posern, tål inte de där två.

Sen fick jag en smärre chock när jag såg på Bonde söker fru reprisen igår, Klara är ju med, en gammal vän till mig, vi hade en ganska nära relation en period. Hon har i alla fall sökt till en av bönderna, han den krulliga med dubbelnamn, hon är blonderad och heter Klara.

Nu kan jag inte sitta här och skriva massa nonsens när det visas så livsviktiga saker på tv, återkommer.

Kommentarer
Postat av: Jozzan

Helloj, jag följer inte Bonde söker fru men undrar ändå från vilken stad kommer Klara? Kollade upp lite på tv4´s hemsida, men hittade inget om det. Och varför jag sitter o letar efter det såhär på kvällskvisten vet jag inte ens, haha. Ha det bra!

2007-10-15 @ 22:06:32
Postat av: Dennis

Hon är från vadstena, känner du med igen henne?

2007-10-15 @ 22:26:26
URL: http://dennisklarin.blogg.se
Postat av: Jozzan

Nej det gjrode jag inte men jag blev nyfiken när du skrev att du kände henne :D

2007-10-17 @ 05:38:55
Postat av: martin

Vet du om Klara röker?

2007-10-17 @ 22:34:03
Postat av: Dennis

Hehe, ne det vet jag inte. Vad spelar det för roll?

2007-10-18 @ 16:38:29
URL: http://dennisklarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen