Banbygge del 2/lite tv.

Det hann visst bli kväll med innan jag återkom. Tänkte inte på att det va onsdag och klubbkväll, så vart ett möte med männen uppe på klubben. Vi har skurit ut bitar till banan och snackat lika mycket skit som vanligt, hann även leka endel med sharken. Vart inte mycket bilder för hade både med mig mobil och kamera utan batteri i, förstår själv hur besvinkna ni blir nu, men det får ni stå ut med.



Nu är det fotboll och jag har faktiskt några öl står i kylen som skulle kunna avnjutas till, sen är det massa annat viktigt på tv jag missat som jag får se inspelningar av nu ikväll, mitt liv är tufft, svårt att hinna med all tv. Myggan och Studio 60 on the Sunset Strip får inte missas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen