24.

Lite tråkigt att födelsedagar inte känns speciella länge, när man va liten va det en så himla stor sak, man vart ett helt år äldre och man fick massa saker man önskat sig. Nu vet jag inte vad de är för något, självklart är det trevligt att bli uppvaktad och träffa familjen, men i övrigt är det väl vilken dag som helst, tycker man borde kunna träffa familj och få paket varje dag, det hade vart bättre.

Nu har jag gjort det sista som krävdes för att man skulle våga ta hit folk idag, diskat och dammsugit. Mamma kommer nog närsomhelst. Mamma fick kattbebisar i natt! eller har visst bara kommit en än sålänge, Alice klämde ut en liten mörk tjej vid 3.15 i natt! så den lilla rackaren har samma födelsedag som jag, vi pratade om att jag kanske skulle ta en från den kullen, vilka kalas vi kan ha i framtiden i så fall!

Outfitbilder utomhus dagen till ära, Nya CM Jeansen, Ny grön Tee från MQ och sen min efterlängtade JL kofta som John hade lagt beslag på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till Dennis och Bea!

2007-10-19 @ 14:53:47
Postat av: John

John hade inte lagt beslag på den utan du hade lämnat kvar den en natt. Om vi ska vara korrekta. Jeansen var kanon förresten.

2007-10-19 @ 15:24:46
URL: http://johnvalencia.blogg.se
Postat av: Anonym

Grattis till Dennis och Bea!

2007-10-19 @ 15:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen