Zoopaket.

Paketet kom idag, bra med sms-avi så man slipper vänta på att posten ska orka skicka hem en avi. Det va kallt som tusan på hemvägen från Maxi så jag fick en anledning att testa vantarna, de är riktigt varma och sköna, och snygga! Tröjorna vart jag med nöjd med tror jag, snygga som tusan är de i alla fall, ganska tajta, men tror de funkar? Bilderna kanske inte vart de bästa heller, men jag är hungrig och har inte tid med sånt.

Får se om man vågar sig på en beställning till snart, för måste nog tusan ha de vita we-lurarna. Ska räkna på det, annars får man vänta tills man får nya frächa pengar.

Ne, nu ska jag laga kycklingpasta med currysås, sen blir det Ugly Betty.
So long suckers!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Jättefina grejer, verkligen skitsnygga på dig :)

2007-11-06 @ 20:36:16
Postat av: Jozzan

Vet du möjligtvis var man kan köpa Evas skål Smiley? Gärna här i motala. Eller om den finns att beställa på nätet? Ha det fint!

2007-11-06 @ 22:41:45
Postat av: Dennis

Ne, har faktiskt inte sett någonstans man kan köpa den än. Men ett par vänner va i Danmark i veckan och de skulle hålla utkik efter en åt mig, så hoppas de har hittat en :)

2007-11-06 @ 22:51:14
URL: http://dennisklarin.blogg.se
Postat av: Jozzan

Jag hittade själv någon online sida :D
http://www.danskdesign.nu/advanced_search_result.php/keywords/smiley

2007-11-07 @ 06:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen