Tv-kvällen.

Ärligt talat tyckte jag inte Idol va någon hit ikväll, jag är väl iförsig inget större fan av discomusik heller. Priset tar väl ändå Clabbe som försöker vara rolig, då menar jag absolut inte pris som i något bra.

Fortsättningen av TV4-kvällen va heller inte jättebra. Clabbe även där, tacka vet jag fredrag-hela-veckan-Josefin och tjejen på saxen. Annars är inte kvinnor så intressant längre, på tv funkar de, annars är det mest läskigt. Dogge Doggelito känns mest som Markoolio unrated nu för tiden, annars vet jag inte..

Jag behöver mer öl och musik, god kväll.

Kommentarer
Postat av: Jozzan

I couldn´t agree more :D Det riktigt sög i kväll faktiskt.

2007-11-09 @ 22:11:33
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen