Teveholic.

Har visst inte så mycket att berätta idag heller, mer än att jag laddar upp för en trevligt tv-kväll. Har precis smaskat på en egenhändigt gjord kycklingsallad, ser på Ugly Betty nu, och efter det ska jag se på filmen Superbad (supersugen på svenska) sen efter det blir det ett eller kanske två avsnitt av Heroes säsong två, för har visst missat att titta på förra veckans, och idag kom det ett nytt. För att få lite tidig julstämmning så har jag inskaffat glögg och lussekatter igen, smaskens. Det va allt den här gången, återkommer.

23:08'ish.
Men kolla på mig nu då, jag har återkommit i samma inlägg, fan va hi-tech! Superbad va i alla fall superbra, så jävla rolig och helsköna snutar. Borde se på Heroes nu men orkar inte riktigt, måste nog göra något mer kreativt, som typ spela Wii, kanske ta en nattmacka, är en aning trött med så sova kanske kan vara på sin plats inom en snar framtid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen