teveholic.

Måndagar är trevliga tv-kvällar nu för tiden. Jag har tillbringat ett par timmar i soffan till 'Första, andra, tredje', 'CSI' och nu sist 'Boston Tea Party', det va äntligen roligt igen nu när Fysikern Patrik hade så stor roll, klockrent att han skulle skicka ut Jennifer Aniston och Britney Spears om han fick välja vilka som skulle skickas ut i en rymdraket och föra vidare mänskligheten om jorden gick under.

Har även dubbla avsnitt av 'simpsons' och '2 ½ men' och ett avsnitt 'My Name Is Earl' från tidigare ikväll att slå mig igenom, jag är trött så ska nog bädda ner mig i sängen och försöka med konststycket att se teven därifrån.

Mycket roligare än så vart det inte idag, håller tummarna för en piggare och gladare Dennis i morgon, det är vi alla värda, eller nä, men endel av er är säkert värda en pigg och glad Dennis. Nu svamlar jag så det är bäst jag lägger på, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen