Samlade krafter.

Jorå, det vart trevligt igår. Jag är inte så kinkig så där, lite tv, öl och taco så är jag ganska så nöjd faktsikt. Skön dag idag också, bara legat i soffan och tagit det lugnt. Samlade lite krafter så jag orkade diska, städa och göra lite fint här hemma med. Nu ska jag åter igen samla lite krafter sen ska jag duscha, klä mig och göra mig lite fin. Sen ska jag nog promenera ner till Tobban och Emma och se hur de har det i sin nya lägenhet. Om Torbjörn orkat packa upp teven och 360it så blir det väl lite spelande och en och annan öl med, om de inte är för upptagna med att packa upp. Men får hålla tummarna för en trevlig kväll då i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen