Outfit/Kvällen.

320252-170
Tee: 2K by Gingham
Jeans: Cheap Monday
Scarf: Cheap Monday
Skor: Gravis hampasko
Datorväska: Golla

Hade tänkt att knalla ner till Tobban snart, ska ha med mig min brors dator är mening så ska Tobban och jag formatera den och fixa till lite. Men Tobban verkar högst upptagen med besökare och kartonger, så får se när jag kommer iväg. De har vart på ikea och inhandlat lite nytt som måste monteras med, så antar att man blir satt på det om man kommer ner.

Vi skulle höras om en stund så får vi se vad det blir av den här kvällen. Jag ska nog öppna mig en öl snart, sen ska jag gå ut och ta med mig min lilla bil och drifta lite, för ser ut som parkeringen utanför är hyffsat torr nu, drifta är riktigt roligt (man kör med hårtplast däck som inte får fäste, så det är som att köra på is).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen