Lumparhistorier och flyttkartonger.

Tobban och Emma byggde IKEA möbler, jag satt och 'fönstershoppade' vid datorn och Sarah löste korsord, en typisk lördagskväll med andra ord. Det slutade med andra ord att jag hamnade där, Sarah undrade om hon fick följa med för hon hade inget för sig efter att blivit dissad av några vänner, så det gick ju bra.

Hade med mig båda min och lillebrors bärbara, för Tobban ville veta om det fanns något trådlöst nätverk att surfa på, och det fanns det. Jesper dator kunde vi visst inte göra så mycket med för uppteckte att det är något glapp i skärmen så den måste nog lämnas in. Intressant intressant.

Överväger att ta bort förra inlägget för det är inte så hett direkt, men det visar hur kul man kan ha med en kamera efter en halv platta öl.

Tobban berättar lumparhistorier (lägg märket till hur roade Emma och Sarah ser ut av Torbjörns berättelser), sen rockar han loss och sen en bild från hemfärden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen