Lösningar på dagens I-Landsproblem.

Sova och bra filmer och serier trollar bort huvudvärk och får en på lite bättre humör, R får sätta i ett nytt chip i mitt wii så fungerar nog det igen, såklart får jag lämna tillbaks min HPI-bil och E kommer ner med två nya till mig i morgon, meningen är att jag ska välja en utav dom, med Sarah finns inte så mycket att göra, sluta ses? Antagligen såklart absolut det bästa, men tänk själva på vem du har tillbringat mest tid med, delat allt med, de senaste två och ett halvt åren, sen slutar du träffa och tänka på den människan, hur illa den än gjort dig, lycka till.

Sin City är en av de bästa och snyggaste filmerna jag sett i alla fall, när det är dags för en ny kvinna för mig så är Jessica Alba med på min topp tio.

Kommentarer
Postat av: Jozzan

Näe usch jag förstår att det måste vara skitsvårt, när man är tillsammans länge så blir man ju även bästa vänner av någon form. Jag hoppas du/ni kommer på en bra lösning för att det ska vara så bra som möjligt. Det är ju iaf tur att ni inte är osams, det är ju inte heller något man mår bra av. Lycka till!

2007-11-26 @ 19:22:22
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen