Julstämning och galna kaniner.

För en stund sedan avnjöt jag den första lussekatten för säsongen, supergod, östenssons egna är kanon. Hjälpte precis Sarah göra en Janssons Frestele också, för det är hennes favorit, så är nästan lite jultema idag, hittade även en glömd flaska glögg som jag ska korka upp till Boston Tea Party ikväll.

Har spelat endel Rayman Raving Rabbids 2 med, fan va jag gillar det spelet, det är klockrent, är så skön humor i det med, som senaste minispelet jag spelade nu sittar man i en biosalong, man ska hålla upp wiikontrollen mot örat som om man pratar i mobiltelefon, men när föreståndaren kommer in och tänder ljuset i salongen måste man genast slänga ner mobilen och trycka allt man orkar på en knapp för att skicka sms istället. Igår spelade jag schack, då skulle man hålla upp båda kontrollerna, en på var sida av huvudet, och sen koncentrera sig allt man kan, så trillar poängen in. Antar att man får poäng hur man än gör för har svårt att tro att wiikontrollen lyckas läsa av min lilla hjärnas aktivitet.


Kommentarer
Postat av: Jozzan

oooh, jäklarns vad sugen jag blev på lussekatter. Får nog ta o köpa hem det i morgon. Ha en fortsatt trevlig kväll!

2007-11-12 @ 17:31:49
URL: http://jucismacker.blogg.se/
Postat av: Sarah

Det var den godaste janssonen någonsin, hihi!

2007-11-13 @ 12:43:08
Postat av: Jozzan

Hmm visst fler som gillar lussekatter. Gick ner till östensson igår och där var de slut. Åkte till Maxi idag och där fanns det inga äns, tog då en tripp igen till ÖStensson och där var de återigen slut. Lusskattshysteri :D Och ju mer omer jag vet att jag inte kan köpa nån, desto mer sugen blir jag haha.

2007-11-13 @ 19:47:01
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen