Johan, 28.

Idag fyller storebror år, hela 28 år, snart gubbvarning även där. Det vart kalas med smörgåstårta och han fick Bosse bildoktorn spelet och 1000-lapps toapapper av mig, han vart väldigt glad över båda så känns bra. Innan det vart kalas så va Marcus här en sväng, Johans son, min brorson, vi ritade och tittade lite på film, kul att träffa honom lite, för blir inte så mycket nu för tiden, snart kommer det även en ny bebis i familjen, tror det är dags i april, maj någon gång.

Blir deppig av att batteriluckan på min boxdosa är trasig, fjärrkontroller utan batteriluckor är det äckligaste jag vet och så hittar jag inte kabeln till min kamera, för råkade ta kort utan sd-kort i, så går inte få ut bilderna utan kabel, vilket jävla skit. För tog så fina bilder på Marcus, och mina nya fina kuddar från igår. dubbeltypiskt. Får ta den här jävla Alfonsbilden istället.


Kommentarer
Postat av: Anonym

förlåt.

2007-11-24 @ 11:19:56
Postat av: kajsa

haha "den här jävla alfonsbilden"

2007-11-24 @ 11:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen