Fredagskväll.

Idag är det knatte-disco i Tant grön här på ekön, kl. 19-21 alla som går i åk 1-6 är välkomna. Missa inte chansen nu!

Samtalade med min bror idag, han hade visst vart på en aning galen resa. Han vart hämtat där hemma igår natt sen bar det av till Stockholm för att han och tre grabbar hade bestämt sig för att åka på kryssning, väl framme visade det sig att det inte fanns några kryssningar med plats över, så de tvingades bo på hotell istället, och tydligen vart det väldigt dyrt. Sedan på hemvägen körde visst en av pojkarna en aning för fort och farbror polis stoppade dom och även det kostade en saftig peng, så kan det gå. Men lät ändå som en hyffsat trevlig liten resa tycker jag.

Ikväll ska det bli så skönt att bara ta det lugnt, Idol och annat skit på tv, några kalla och så ska Sarah komma och laga taco åt mig. Blir nog alldeles utmärkt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jaså ska jag? :P

2007-11-02 @ 18:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen