Första snön.

Nog att det är kallt så man åker på att köpa dyra vantar, men nu har det
ta-mig-tusan snöat också, kanske ingen större chock eftersom det är den 7 November redan, men damn. Jag vart ändå lite förvånad när jag såg att det ligger snö i sandlådorna i lekparken på baksidan.

Sent igår kväll vart jag svag och kunde inte stå imot längre, så beställde de vita
we-hörlurarna. Eller att jag gjorde det beror mest på att jag fick för mig att räkna mina sparade mynt och insåg att jag hade 300kr där, så då va nästan lurarna betalda, så tänkte att jag va värd dom då.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag har då inte märkt att det snöat :P

2007-11-07 @ 18:49:18
URL: http://lime1985.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen