En tripp.

Idag blev jag medlurad till Linköping av Torbjörn, men först va vi på bilbesiktningen och sen ner till Offerby för att byta till vinterdäck. Har vart i Linköping hela dagen, åt på Max och sprang i affärer, va nära på att köpa en svea-mössa på Sportif, men vart istället att jag inte handlade något, ganska dutkigt av mig faktiskt.

Hämtade mitt paket på Maxi nu ikväll när vi kom hem till Motala igen, så något nytt fick jag idag i alla fall, nya fina WESC-hörlurar. De är fina och det är superbra ljud i dom, vad mer kan man begära? De levereades även i en fin liten ask så det är såklart ett plus i kanten.

Det värker i mina ben och jag är jätte trött, så nu ska jag bädda ner mig i soffan och se på tv. Natti.


Kommentarer
Postat av: John

Ska det inte vara WESC eller är det WEZC?

2007-11-09 @ 17:44:37
URL: http://johnvalencia.blogg.se
Postat av: Dennis

Jo, det är klart att det ska. Jag siktade nog bara fel på tangentbordet :)

2007-11-09 @ 19:39:18
URL: http://dennisklarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen