En dag så.

Vilken dålig bloggare jag har vart den senaste tiden, lovar att bättra mig. Har vart bakfyllor, lite snor och annat tokigt mellan mig och min blogg den senaste tiden. Dumt, och få inte upp hoppet för mycket nu för tänkter inte skriva något intressant nu heller, mer än att jag har vart hos far ikväll, hjälpt min bror med internet och såg lite på Idol och Fredag hela veckan, nu är jag hemma, ska dricka en öl till, se på Sällskapsresan på TV1000 Nordic och äta Taco-rester, fick bli en lugn fredag idag, för imorgon ska jag gå på VIP fest på Gästis i Borensberg och då måste man såklart vara pigg och fräsch.

Lovar att komma tillbaks stark med något storslaget en dag, jag är bara i en liten svacka. Goooo Dennis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen