Designgenierna på Apple.

image203
Mitt designhjärta blir lite smått upphettsat och pumpar en aning snabbare när jag ser det här. Fick min första ordentliga titt på nya iMac och iTouch i torsdags när Torbjörn och Jag var i Linköping och vi besökte PC-City. 24" varianten av iMac är enorm, enormt snygg och ser enormt lyxig ut, priset på 14.000 känns nästan billigt, när man ser på den, ser den ut att kosta 30.000, det kanske bara är jag?

iTouchen är med en stilig liten krabat, med WLAN och lyx verkar den klara av allt som iPhone gör förutom att ringa, så det är trots allt lite mer än bara en mp3spelare. 2800 tror jag den kostade på PC-City, 8GB varianten.

Om det inte vore så att jag precis köpt min sköna Sony Vaio och är så nöjd med mediaspelaren i min Nokia N95 så skulle jag nog behöva konvertera över till MAC helt och hållet, så nu får det nog vänta tills det är dags att byta mobil, för då kan det mycket väl behöva bli en iPhone och en iMac får det nog först bli när mitt designkontor behöver uppgraderas en aning.

Detta inlägg är hämtat från: Alternative Lifestyle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen