Dagsrapport.

Inget vidare upphettsande dag idag heller, händer inte så mycket, men lite har jag fått uträttat, sovmorgon till halv 12, sen har jag betalt räkningar, städat och håller på att laga mat nu, potatisgratäng och hamburgare, så skulle vilja påstå att jag är ganska så duktig ändå.

Har lagt ner någon timme på att spela Mario and Sonic at The Olympic Games, riktigt roligt faktiskt, men vissa grenar är så jävla svåra, kul att man kan använda sina Mii gubbar med så man kan spela som sig själv.

Ne, som sagt har jag inte så mycket upphettsande att berätta för er idag heller, men nu är det dags för mat sen blir det lite matshopping någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen