Borensberg by night.

Lördagen fortsatte i samma låga tempo, tv, tv-spel, lite öl och gott att äta, det ska absolut inte underskattas.  EA Playgorund är riktigt underhållande, lite Palle Kuling nostalgichoklad och sen va det även Americas funniest homevideoes special på femman, en rikgit höjdar lördagskväll med andra ord!

Var inbjuden på lite kalas i Borensberg som sagt, men hann aldrig in till middagen, men lite senare sen skulle Sarah träffa Linn så då tjatade jag till mig skjuts in, så Jag, Sarah och Linn åkte på en liten tur in dit. Där ett ganska så tomt Gästis väntade, det va 'bara' Tess, Frida, Jelvin, Björn och ägarna Fredrik och Linda där, som förresten har fått det jätte fint där nu, det är invigning nästa lördag, och jag är bjuden, trevligt. Vi vart sittandes där allihop vid ett långbord och samtalade, drack och hade trevligt ett bra tag efter stägningsdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen