Vaken.

Det fick bli en orange tritoni, det blir en jätte bra julklapp, då vet jag att det ligger något under granen jag vill ha i alla fall, t-shirterna från 2K får jag nog inte förens i mellandagarna någon gång, om de inte sölar så det blir efter nyår.

Vet fortfarande inte vart eller med vilka jag ska fira jul, men det är sånt som märks. Jag som hade tänkt att klippa mig idag, men där jag hade tänkt att klippa mig finns det ingen tid över för en bit in i Januari, typiskt. Får väl jaga reda på någon drop in annars, för så här långhårig vill jag inte vara.

Ne, nu ska jag ta tag i det här med kaffedrickande, sen ska jag nog ner på stan en sväng, får se om jag lyckas bli av med lite hår idag, annars kan jag säkert bli av med lite pengar om inte annat, och så ska jag växla in mina mynt för de står mest ivägen här hemma, tror det är 600kr nu så det gör sig mycket bättre på mitt sparkonto än i hallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen