Om jag hade tid och pengar.

image310
Jag har visst en ny hobby, att samla på 2K BY GINGHAM t-shirtar. Rc-hobbyn tar upp nog med tid och pengar kan tyckas, men icke! Nu ska det samlas så det står härliga till, det finns 1000-tals tryck och olika färger, men självklart ska jag bara plocka russinen ur kakan. Jag har 3st redan, 3st flygs in från usa under tiden jag skriver nu, och så ringde Sarah från stan och sa att denna finns på rea på MQ nu, mellandagsrean startar idag, men det har ni antagligen inte missat. Tyckte inte den va något speciellt först, men sen slog det mig att det är handlingen i filmen Karate Kid tröjan beskriver, klassiker, klockren ett måste i samlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen