Missan är i alla fall ingen galen mördarkatt.

image200
Missan är i alla fall min sötaste, hon låg och sov som en liten stock här på skrivbordet när mördarkatten i Jurkyrkogården löpte amok, Missan vaknade med ett ryck och började genast genomsöka hela lägenheten efter en galen mördarkatt hon kunde slå ihjäl.

En sak till förresten som gör henne till världens sötaste, hon satt i mitt knä förut när jag fick ett sms mitt upp i allt, och jag har bytt till någon töntig meddelandesignal där det låter som ett flygplan eller något flyger förbi, men i alla fall så gjorde Missan en väldigt passande nackrörelse när detta ljudet flög genom rummet, såg verkligen ut som hon trodde att det flög förbi ett litet jet-plan, ursött.

Ps. har uppdaterat mitt bredband till 8 mbit ner 1 mbit upp, samma pris, me like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen