Mer julshopping & supermat.

Julskinkan vart kalasgod igår sen, och vart verkligen proppmätt efter två riktigt smarriga skinksmörgosar med en kall öl till.



Idag fick det återigen bli lite julshopping, endel av Motalastad håller öppet till tjugotvå ikväll, tydligen även nästa torsdag. Shoppingen gick ännu lite bättre idag, tror nog minsann alla är klara nu, men det är svårt att handla till andra, för de saker jag tycker är fina vill jag självklart ha själv också!

Nu blir det finfin mat, håller på att pannerar skinkschnitzel och gör egna klyftpotatisar i ugnen, sen blir det lite tomat&paprika sallad till, verkligen inte helt fel kan jag redan nu tala om för er.

Ska återgå till matlagningen, men återkommer med en uppdatering senare.



Det är sjukt hur gott det blev, bästa jag ätit på länge, kanske någonsin. Går lixom inte få fram här i bloggen, ni borde prova på hur sjukt jävla duktig jag är. Varmt är det här inne visst, för är visst lite röd om kinderna på alla bilder, och vill även tillägga att det är min kofta som putar ut där uppe på ena bilden, riktigt så tjock är jag inte.

Kommentarer
Postat av: Mli

herregud dennis, var fan fick du dina excellenta kokkunskaper ifrån?? inte går det i släkten iaf, du borde bjuda mig på middag! hehe

2007-12-13 @ 23:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen