Men då!

Nu har jag kommit hem från mamma, vi har ätit för mycket, tittat på tv och myst framför brasan. Va mysigt att fira lite traditionel jul faktiskt. Har gosat med alla hennes katter, hon har två stycken nu som bara är fem dagar, båda fick plats i min handflata, de låg ihop snurrade och sov, jätte söta.

Pepparkakor med blåmöggelost och lite likör är inte helt fel.

Jesper vart trött och ville hellre åka hem, vi som hade planerat kvällen, vi va på Östenssons förut och köpte nötter och goda drickor och vi hade ett helrör att dela på, nu har jag allt för mig själv istället, men känns inte lika motiverat längre. Supa ensam på julafton känns typ som det sorligaste.

Så nu har jag inte en endaste jävla aning om vad jag ska göra, förslag? Tror jag mjukstartar med en öl och lite Ramones, det finns ju wii och andra leksaker om jag får tråkigt, önska mig lycka till.

image302
Oj, vilken estetisk bild på en så vacker man tänker du just nu.

Kommentarer
Postat av: BS

Va snäll mot min lilla cola bara.. hihi
har du sett så stor de blivit nu.. ??

2008-01-13 @ 23:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen