Lite av varje.

Har glömt att nämna att det är en stor katastrof att Jarmo ska lämna Yippee Kai-Yey MF, visst att jag gillar Musse men men lusten att se skiten försvinner nog tyvärr. De söker efter ersättare, men vem ska kunna ersätta den där lilla underbarat negativa finnlandsvensken?

Igår va det klubbmöte igen, vilket mer innebär att vi står i ett dammit rum och driftar runt i ringar och förstör karosser, men kul som fan är det. Va för trött för att vara jätte social med gubbarna, men trevligt va det ändå. Skulle bli en liten fika på Gyllene Måsen (Mc Donalds) efteråt med, men det liknande mest en väldigt lång måltid tycker jag. Men gott och trevligt även det.

Idag har jag inget planerat igen, vet inte alls vad man ska hitta på, skulle kanske behöva ta en liten shoppingrunda, julklappar är det dags för antar jag, och lillebror fyller på måndag så han måste väl få något antar jag, han ska flytta snart så kan vara på sin plats för något fint till lägenheten kanske.

Fick tag i någon samlig med musik igår, Hits from the 90's, 488st låtar, och det är nästan bara bra musik, härligt är det, och så har jag kommit på att Rickard är förjävla snäll, och den absolut bästa på att chippa och flasha konsoller i säkert hela världen, xanor.se, (han påpekar flitigt att jag gör för lite reklam åt honom).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen