Julstart.

Nu är det julafton, känns inte det helt galet? Jag kom precis hem från Jesper. Han, jag och pappa har spelat bingolotto och glöggat lite. Faktiskt väldigt trevligt! Jag vann hela 100kr på bingolotto! Första gången på femtioelva år. Jag har fått lite julklappar redan idag, Zapper till wii, precis vad jag önskade mig och sen en mini-skruvdragare med typ 50st bits, vilket är superbra när man skruvar mycket radiostyrdbil, vilket jag kanske gör. Dessutom har jag fått en radiostyrd bil i julklapp av Peter idag, en 1:18 banbil, anderson, bmw m3, vit, den är liten och söt och helt kanon. Vart även lite poker sen framåt småtimmarna hos Jesper, jag vann, jag är så EXTREMT duktig. Så är så extremt nöjd och detta känns verkligen som en lyckodag.

Nu ska jag löda lite kontakter hade jag tänkt, sen är det nog läggdags, om jag inte ska prova zappern lite, vilket jag antagligen måste. Men, ja, natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen