God Jul!

image300
Se så mycket fint! Det känns inte så tokigt att kunna kryssa av tre saker från min önskelista. Klappmässigt är nog den här julen den bästa någonsin! Och då har julafton knappt börjat och jag hade inte så höga förväntningar. Fick som sagt Zappern till Wii av pappa och Tritoni-klockan från Tomten, sen fick jag två Rosti slevar av Sarah, Eva Solo skålen jag har velat ha av Eva, mini-bilen av Peter, mini-skruvdragare av Jesper/Pappa och en massa geléhallon av Tess.

Jag har suttit på golvet här framför mina julklappar och lekt med min lilla bil, driftar omkring på parketten och begrundat det andra fina jag fått. Känns riktigt juligt. Måste försöka ta reda på när mamma vill att man ska titta in, så då är det finfinfin kläder på och sen iväg till lilla Mamsen. Jesper, Johan, Emmie och Marcus ska komma dit också, så det blir trots allt lite julfirande. 

Nu ska jag fixa kaffe och göra mig en ordentlig jävla köttbullemacka.

God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen