God jul Dennis önskar tomten.

image284
Nu va sista julklappen beställd, till mig själv. Det gick visst snabbare än vad jag själv trodde innan jag beställde från 2K igen, 'grab-bagarna' hade visst kommit in igen, man får 3 t-shirtar för priset av en, men man får inte välja tryck själv, men det gör inget för alla 1000-tals som finns där är fina. Så det är en bra julklapp, för vet ju faktiskt inte riktigt vad jag får.

Sitter i valet och kvalet av att beställa en Tritoni klocka med, vill ha en i julklapp, och måste beställa innan 12:00 i morgon för att hinna få den, men eftersom jag fick mina pengar för 8 minuter sedan känns det som att jag måste tänka igenom det här lite närmare först. Får sova på saken, natti.

(det skulle få bli en orange för den röda är slutsåld)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen