Fullt upp.

Ja, idag har jag lite på schemat faktiskt, klockan sex ikväll ska vi till klubblokalen för att snacka skit och leka lite, så håller på att laddar batterier för fullt så jag kan leka med de stora pojkarna sen. Nu på dagen har jag inplanerat att åka till lillebror, ska lära honom tvättmaskinen i tvättstugan och passa på att tvätta lite själv, frågan är bara hur jag ska ta mig dit med tvätt och allt, är även inplanerat i kalendern att Matti ska anlända från Stockholm idag, vet inte när han kommer så är bäst jag kollar upp det, för jag kommer antagligen inte vara hemma så mycket mer idag.

Kommentarer
Postat av: K

Du är snygg. Jag tror nästan att jag är lite smygkär i dig, men det får du inte säga till nån. Hejsvej god fortsättning.

2007-12-27 @ 04:11:50
Postat av: Dennis

Oj, det låter spännande. tack.

2007-12-27 @ 11:43:39
URL: http://dennisklarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen