Fulkul.

Nu är jag precis hemkommen från lite drifting i Dometics sporthall igen, uppgång 08:50 idag för att komma iväg dit. Va inte fullt lika roligt idag, va nog lite för trött så koncentrationen va inte på topp, sen kändes det som det jävlades lite för mycket, och min bil va skitig och ful bara för jag va irriterad. Så allmänt off idag kan jag framföra.

Igår kväll vart det lite julbord på Gästis i Borensberg, lite oplanerat sådär, men smakade bra, vart dock mätt redan efter sillbordet. Det va bara jag och Peter, så vi fick tillfälle att prata lite, för det va det han ville. Lite roligt och lite allvar. Ta kritik är väl inte det jag är bäst på.

Blir så förbannad när inte det roliga ens är roligt längre.

Ne, nu ska jag gråta lite, sen ska jag se om någon vill göra något roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen