Feber och felstavade filmer.

Här ligger jag i soffan och fryser fast jag är jätte varm, tror seriöst att jag lider av feber för tillfället. Försöker få i mig något varmt, hade bara starkglögg som kändes gott, men speciellt gott va det inte, för starkt så känns inte som det är det bästa just nu, kanske får fixa lite te istället. Tittar på jurkyrkogården, klassikern. Jag vet faktiskt hur djur stavar, men filmen heter felstavat för att det fattas en bokstav på skylten i filmen, så det så..

Vart lite lycklig när jag såg att den filmen gick, har vart sugen på att se den, speciellt sen efter jag börjat lyssna så Ramones igen. Det är minnen det, både musiken och de här gamla skräckisarna. Minns när Tobban, jag och Freddy hade riktiga skräckfilmsnätter i stugan när vi va små, det va tider det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen