Duktig pojke.

Nu har Dennis faktist vart väldigt duktig och betat av det mesta på sin lista. Ska dammsuga nu med sen knalla bort till Östenssons och handla lite, då är det bara prestenshoppingen kvar sen, men känner inte för att knalla ner på stan längre, så får se om jag kan komma på något jag kan handla till någon på nätet, borde inte vara så klurigt.

Väldigt duktig va jag i alla fall när jag lagade Johans tröja, va väl kanske inte så komplicerat eftersom det bara va en ficka som lossnat och några småhål. Men tacksam vart han i alla fall och kom upp hit med Gyllene Måsen mat, smaskigt.

Så har jag mailat Elin Kling med, så jag kan vinna presenter i hennes blogg, tänkte fråga chans, men det är jag för blyg för, typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen