Dagsavslut.

Ja, då har även denna dagen passerat. Slutade som vanligt med ett par timmar framför teven, men som sagt har jag vart ganska duktig idag så då kan jag ändå ha gott samvete. Sitter här lite småsugen på att handla något, men vet inte riktigt vad jag vill ha, så då känns det dumt. Vill nog ha fler Cheap Monday jeans och en ny bra kofta i alla fall, sen ett gäng t-shirtar till skulle kanske inte sitta helt fel, kanske en klocka och sen är det nog massa nördprylar som skulle kunna beställas, men det krävs nog lite eftertanke först, mina nära och kära måste få något fint i jul också, tur det inte är så många.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen